Thursday, March 9, 2017

Scorpio


 photo IMG_6970_zpszi7owxa3.jpg

 photo IMG_6958_zpshetptpw1.jpg






Hello

     Have you ever read your horoscope sign description and realized you fit right into its description. I do!!!

Im a Scorpio.

    As a scorpio I am very isolated, I keep to myself because I don't trust people easily. I expect for that person who I've open up to, to not repeat what I said to others. A scorpio takes loyalty very seriously and can't tolerate too-faced people. I don't understand how some people will talk so much negativity about one person and then turn around and shower them with love. It's just puzzling to me. A scorpio has but one side and what ever side your on, you'll definitely know. There is no in between with me, do me dirty once and the wall comes up. I don't talk much but I do observe and over time I get to know you through your action more than through your words. I can be very loyal just as long as you don't betray me.

You gonna be my friend, I expect you to be just that...a friend.

What sign are you?

Xo Cari



Hola

Has leído alguna vez la descripción de tu signo horóscopo y te has dado cuenta de que encajas bien en su descripción. ¡¡¡yo si!!!

Soy una Escorpión.

     Como un escorpión estoy muy aislado, me guardo a mí mismo porque no confío en la gente fácilmente. Espero que esa persona a la que me he abierto, no repita lo que le dijo en confianza a otros. Un escorpio toma la lealtad muy en serio y no puede tolerar a las personas de dos cara. No entiendo cómo algunas personas hablarán tanta negatividad acerca de una persona y luego dan la vuelta y los llenan con amor. Es sólo desconcertante para mí. Un escorpión tiene solamente un lado y lo que siempre el lado su encendido, usted sabrá definitivamente. No hay en medio conmigo, me sucio una vez y la pared sube. No hablo mucho, pero observo y con el paso del tiempo llego a conocerle a través de su acción más que a través de sus palabras. Puedo ser muy leal, siempre y cuando no me traiciones.

Vas a ser mi amiga, espero que seas solo eso ... un amigo.

¿Qué signo eres tú?

Xo Cari


 photo IMG_6958_zpshetptpw1.jpg

 photo IMG_6950_zpswirbn9it.jpg

 photo IMG_6932_zpsp87mgt7g.jpg

 photo IMG_6929_zpsqquloexp.jpg

Top/Skirt: Hotmiamistyle.com
Heels: LolaShoetique.com

1 comment: